Cunsiglii per truvà fornitori in Amazon

Cum'è un venditore di Amazon, truvà u fornitore ghjustu hè assai impurtante, perchè u pruduttu determina se pudete fà un prufittu o micca Un bonu fornitore maximizà u vostru costu di prufittu.Allora cumu pudete identificà i fornitori di qualità?Chì sò e piattaforme per truvà fornitori di Amazon?

Riassuntu di a Lista di u situ di i fornitori di Amazon China

Alibaba

Alibaba hè unu di i più grandi fornitori di cummerciale in linea in u mondu.Gestisce più affari chè qualsiasi altra cumpagnia di e-commerce.Sede in Cina, a cumpagnia hà trè siti web: Taobao, Tmall è Alibaba, cù milioni di utilizatori.Accoglie ancu milioni di cummercianti è imprese.In corta, a maiò parte di e persone cunnesse cù vendite in Amazon pò avè avutu cuntattu cù Alibaba.

AliExpress

AliExpress, à u cuntrariu di Alibaba, pussede ancu AliExpress è l'utilizanu per espansione a so attività fora di l'Asia, sfida à e cumpagnie cum'è Amazon è eBay.AliExpress offre prudutti d'alta qualità à i prezzi di fabbrica di picculi volumi.Alibaba tende à cumercià cù quelli chì a rivendenu assai.

Fattu in Cina 

Fundatu in u 1998, Made-in-China hà una longa storia di furnisce servizii è prudutti B2B.Hè cunsideratu cum'è a principale piattaforma di e-commerce B2B di terze parti in Cina.A visione di a cumpagnia hè di colma a distanza trà i cumpratori mundiali è i fornituri cinesi.Offre 27 categurie di prudutti, cù 3,600 subcategories.

Risorse Globale 

Global Resources prumove u cummerciu cù Greater China.L'affari di a cumpagnia hè principalmente in l'esportazione di l'elettronica, in particulare i telefunini.L'attività core di a cumpagnia hè di utilizà a so serie di media in lingua inglese per prumove u cummerciu di l'esportazione trà l'Asia è u mondu in mostre cummerciale è in linea.

Rete Dunhuang

A rete Dunhuang furnisce milioni di prudutti di qualità à prezzi grossisti.Offrenu un prezzu 70% più bassu di i prezzi normali di u mercatu, chì furnisce un prufittu sustanziale à i venditori di Amazon.Certi pirsuni anu nutatu chì u numeru di marchi cunnisciuti in Dunhuang Internet ùn currisponde micca à altri siti web, ma hè u situ web più faciule d'utilizà, cù consegna puntuale è bonu serviziu.

Per evitari di ingannà i fornitori, i venditori di Amazon anu bisognu di attentu à i seguenti aspetti

1. Serviziu:

Calchì volta u poviru serviziu di i fornituri pò trasfurmà in un grande prublema è finiscinu per avè più costu di prufittu.

M'arricordu di parechji anni fà, un fornitore mischjò l'etichette di i dui prudutti inseme, u costu di trasfurmà u magazzinu è di ri-etichettatura di u pruduttu superò rapidamente u valore di u pruduttu stessu.

Per ghjudicà u serviziu di i vostri fornituri, vi suggerenu di principià da a prima volta chì cumunicate cun elli in i vostri email: Sò pronti à risponde ?rispundenu cun cortesia è risposte coerenti ?

Dumandate campioni: Certi fornituri imballaranu i prudutti cumpletamente è belli, è ancu mandanu a lista di altri prudutti da a fabbrica è altri campioni.

È certi fornituri, mandaranu i campioni veramente ragged, è ancu alcuni sò cù prudutti difettuosi, Alluntanate da tali fornitori, u più prestu pussibule,

2. Data di consegna di u produttu

A data di consegna di u produttu hè ligata à a stabilità di a supply chain, è hà assai varianti.È parechji ghjucadori diffirenti

Sè vo site un venditore principiante, forse i tempi di consegna ùn sò micca una di e vostre priorità, ma duvete sempre esse attentu à rivisione cù i vostri fornituri u so tempu di consegna più qualsiasi altri partiti implicati in a catena di consegna cum'è a dogana di u vostru paese o i documenti cù l'imprese logistiche per pudè. avè una idea più precisa di u tempu di consegna reale cusì per u vostru pruduttu

Sè vo site a produzzione di massa o produci prudutti di u mercatu esclusivu o altri prudutti di mudelli privati, a capacità di u fornitore di furnisce in u tempu hè una considerazione assai impurtante chì duvete discutiri cù i vostri fornituri.

3. Capacità di fà cambiamenti persunalizati

Questu hè bisognu di una certa quantità di partenza è di u tempu di cooperazione per fà cum'è fundazione inseme cù u vostru fornitore.

Quandu sceglite i fornitori, pruvate à sceglie alcuni fornitori cù flessibilità è mente aperta, chì sò disposti à travaglià cun voi per implementà novi cambiamenti, cù a capacità di cambià mudelli è aghjustà.Altrimenti, quandu a vostra scala righjunghji un certu livellu è a capacità di u fornitore ùn pò micca cuntinuà cù u vostru sviluppu, perderà assai u vostru tempu è energia per truvà u fornitore ghjustu in questu mumentu.

4. Termini di pagamentu

Hè difficiuli per i venditori principianti per ottene termini di pagamentu boni è longu da i fornituri, perchè di solitu hè un picculu volume di ordine, ma soprattuttu perchè ùn anu micca travagliatu inseme prima è ùn ci hè micca fiducia trà elli.

5. Assicuranza di qualità

Certi venditori ùn ponu micca urganizà un persunale di ispezione di qualità speciale per verificà e so merchenzie in a fabbrica, cusì l'ispezione di cuntrollu di qualità hè generalmente lasciata in manu di i so fornituri.

A capacità d'assicuranza di qualità di a fabbrica hè un puntu impurtante per discutiri cù u vostru fornitore se a Qualità hè un prublema impurtante per voi.

hè megliu dumandà 5-10 campioni per riviseghjà a qualità di u produttu, u livellu di serviziu, a guaranzia di u periodu di consegna è altri aspetti di l'ispezione cumpleta, è poi decide quale pruduttu sceglie.

 Allora cumu pudemu capisce megliu i nostri fornituri facendu dumande?

1. Chì cumpagnie avete travagliatu in u passatu ?Da induve sò a maiò parte di sti cumpagnie?

Ancu s'ellu parechji boni fornituri ùn anu micca divulgatu cù quale anu travagliatu, se un vinditore pò capisce induve si trovanu a maiò parte di e cumpagnie di i clienti di u fornitore, avè una bona cunniscenza di i normi di qualità di u fornitore.Perchè a maiò parte di i fornituri chì vendenu à i Stati Uniti o l'Europa generalmente pruducenu prudutti di qualità più altu ch'è quelli venduti in Asia o Africa.

2. Puderaghju vede a vostra licenza di cummerciale ?

Mentre i stranieri ùn pò micca capisce u Cinese, pudete truvà qualchissia chì cunnosce u Cinese è vi pò aiutà à riviseghjà a licenza di i fornitori è cuntrollà l'Amministrazione per l'Industria è u Cummerciu in ogni pruvincia di Cina per vede s'ellu a cumpagnia hè veramente registrata quì.

3. Chì ghjè di solitu u vostru ordine minimu di partenza ?

A maiò parte di e persone, i fornituri volenu fà più prudutti perchè grandi ordini ponu fà più prufitti.In ogni casu, se i fornituri anu abbastanza fiducia in e marche di venditori stranieri, sò spessu disposti à principià cù ordini più bassi.Dunque, u numeru di partenza pò esse impussibile di cambià.

4. Quantu tempu pudete fà a vostra mostra in media?

A maiò parte di a ghjente pensa chì ci vole parechje settimane per fà una mostra.In fattu, per i prudutti di vestiti simplici, cum'è camicie o cappelli, i mostri ponu esse fatti in menu di una settimana.I tempi di produzzione di mostra pò varià assai, secondu u tipu di pruduttu pruduttu, è u serviziu di u vostru fornitore.

5. Chì ghjè u vostru modu di pagamentu tipicu ?

A maiò parte di i fornituri accettanu pagamentu di 30% prima di inizià a produzzione è u 70% restante prima di spedizione.Questu hè, i venditori stranieri anu da pagà 100% per u so pruduttu prima di riceve veramente u so pruduttu.Per cuntrullà megliu a qualità di u pruduttu prima di a spedizione, u vinditore pò visità u fornitore stessu, o mandà una squadra di cuntrollu di qualità.


Tempu di Postu: Dec-03-2022