Cumu guardà i vestiti più rapidamente?

Avà hè una era di a ricerca di bellezza.Quandu si tratta di una certa stagione, ùn importa micca s'ellu anu a robba di a stagione, anu da cumprà novu.

Comu dice u proverbio, i vestiti di l'annu passatu ùn currispondenu micca à l'eccellente propiu di questu annu.Ancu s'è più vestiti cumprate, qualchì volta Sentu sempre chì i vestiti ùn sò micca abbastanza.Credu chì tutti anu tali prublemi.Eccu alcuni cunsiglii per cumpiendu u vostru almacenamentu di vestiti oghje.

01

Prima di sorte, avemu bisognu di fà una lista chjara di a nostra robba.Avemu bisognu di classificà e cime, pantaloni, faldes, faldes, mantellu è cusì in modu chjaru è abituale.Fà una bona lista pò facilità u nostru almacenamentu sussegwenti.

02

Siconda, s'ellu ci hè un tipu di vestiti, avemu da pulisce a robba prima di guardà.Altrimenti, ponu avè un odore peculiar, è ancu u prublema di un locu longu di mildiu si trova.In più, sì o micca a casa hè umida, duvemu fà un prucessu à prova di umidità.Hè facilitu di cultivà bacteria è muffa.

03

In più di classificà per mantellu, pantaloni, falda è mantellu, pudemu classificà per u materiale.Certi vestiti di materiale di cuttuni è linu sò faciuli di plegà, per quessa, ùn l'avemu micca sottumessu.in quantu à qualchi maglioni è altre materiale, duvemu pusà sopra.Altrimenti, affettarà l'elasticu è dolce.

04

Per qualchi cappotto è piumino, serà faciule esse arrugatu o pilling quandu plegatu.U megliu modu di almacenamentu hè appiccicatu.Dopu tuttu, un articulu hè quasi milla dollari o ancu più caru.Se a prova di l'umidità è a polvera di l'armari ùn hè micca assai bona, hè megliu aduprà a tappa a prova di polvera per copre è poi almacenà.

05

Per qualchì robba di materiale speciale è trapunte di seta, ùn hè micca adattatu per esse imballatu in i nostri sacchetti di vacuum cumunimenti usati.Ùn mantene micca caldu.U megliu modu hè di utilizà sacchetti di almacenamentu speciale cù una bona permeabilità di l'aire o scatuli di almacenamiento cù labbra.U materiale deve esse a prova di acqua.

06

Per i quilts è e valigie fora di staghjoni, pò esse guardatu in scatuli cù labbra è dopu sottu u lettu o scrivania.Ùn hè micca necessariu di piglià u spaziu di l'armadiu.Dopu tuttu, pò esse micca abbastanza spaziu per a ropa in l'armadiu.

07

Se u vostru armariu ùn hè micca abbastanza grande, pudemu cumprà una scatula di almacenamento.Sortemu è guardemu o in un angulu di a casa induve ci hè spaziu.Hè ancu un bonu modu di almacenamentu.L'armadiu hè solu per a ropa.Ùn pare micca disordinatu.

08

Per calze di sita, pantaloni invernali invernali, calzini grossi, guanti, cappelli è altri articuli chjuchi per u riscaldamentu invernale, pò esse guardatu in u pettu di cassetti, cuncord cabinet.Inoltre, a casa hè più cunvene è apprupriatu armadiu di cassetti à l'internu.Hè u megliu per cumprà punti frame installatu in l'internu.Serà più pulita.

Avete amparatu sti cunsiglii?

 

Sì qualchì interessu, per piacè cuntattatemi.

E-mail:jojo@eishostorages.com

WhatsApp / Tel: +86 13677735118

situ web:www.ecoeishostorages.com 


Tempu di post: 19-Jan-2019