Piccole magazzini di casa-Big Business, cumu si prumove u mercatu multi-miliardariu?

Tutti sò disposti à mantene a so vita in ordine.U scopu hè assai più ideale chè a realità.U almacenamentu in casa è l'urganizazione disturbanu parechje persone.
Hè un cuncettu sbagliatu cumunu chì u almacenamentu in casa culla l'armadiu.In fatti, ùn hè micca è assai più di questu.
Prima, avemu bisognu di pianificà i lochi chì ci vole à fà u almacenamentu in casa è l'urganizazione.Avemu bisognu di a cunniscenza prufessiunale è a capacità di pianificazione spaziale.Siconda, i beni necessarii per u almacenamentu è l'urganizazione sò identificati è raggruppati.Avemu bisognu di un pensamentu logicu eccellente.Per mantene a pulita è in ordine è faciule da truvà, avemu bisognu di sapè cumu utilizà megliu l'arnesi di almacenamiento è urganizazione.
Sicondu l'indagine, u 85% di i Cinesi ùn cunnosci micca u spaziu di u pianu, u 91% di i quali hà accappatu è ùn volenu micca scaccià.83% di e persone anu più di 500 vestiti in u so armariu.U 75% di a ghjente perde una generosa quantità di spaziu di almacenamento.

nutizie (1)
pruduttu 4
nutizie (2)

Hè osservatu chì assai persone sò disturbati da l'urganizazione è l'almacenamiento.Ci hè un mercatu evidenti per questu.Da a perspettiva di l'ecunumia di u mercatu, a dumanda di u mercatu, avarà u mercatu di fornitura di produttu.
L'urganizazione è l'almacenamiento sò una dumanda rigida per parechje persone.Cù u cambiamentu di u cuncettu di a vita di e persone, a ghjente persegue una vita di qualità più alta.E persone utilizanu prudutti d'almacenamiento d'alta qualità per urganizà è almacenà e merchenzie.Si pò fà a casa in ordine perfettu in pocu tempu, chì pò salvà una grande quantità di tempu quandu pudemu creà un valore più grande è di gode di a vita.
L'urganizazione di e merchenzie hè urdinatu l'umore è a qualità di vita.Dopu l'urganizazione da parechji tipi di prudutti di almacenamento, l'imaghjini di casa hè ovviamente cambiatu.Pudemu vivamente sente u cambiamentu di a vita è a migliione di a qualità di vita.
A rivista American Business Review hà definitu l'industria di l'urganizazione è l'almacenamiento cum'è l'industria di l'alba.
Sicondu l'indagine, da u 2020, u valore di a pruduzzioni annuale di l'industria di l'urganizazione è di i magazzini hà righjuntu più di 100 miliardi di yuan.Diventa un novu portu di Diu favurisce un grande putenziale.
L'immensi richieste di marketing di l'urganizazione è di i magazzini sò attualmente attrae più è più cumpagnie per impegnà in u sviluppu è a produzzione.
Nant'à u latu di tendenza di u sviluppu futuru, l'industria di l'urganizazione è di l'almacenamiento crecerà à 20% -30% annu è esse in una tappa accelerata è u futuru cun ottimisimu, hà dettu a cumpagnia di ricerca di u mercatu.

nutizie (4)
nutizie (3)
pruduttu 5

A cesta di rattan intrecciata à manu hè una prutezzione ambientale è pratica è pò incarnà u gustu persunale.Hè assai populari.Hè largamente utilizatu in diversi scenarii, cum'è u bagnu per i prudutti di lavare, a cucina per l'alimenti è i picculi arnesi, u salottu per i sundries, a camera per i vestiti è l'uffiziu per l'uffiziu.

www.ecoeishostorages.com

 


Tempu di post: 01-01-2022